platné od 1.9.2023
Vážení klienti, vážení zájemci o biorezonanci,
děkujeme Vám, že jste se přišli na tuto stránku seznámit s platným zněním Všeobecných obchodních podmínek („VOP“) pro poskytování našich služeb v oblasti biorezonance s využitím přístrojů Bicom. Ve VOP najdete pravidla pro poskytování služeb a vaše práva i povinnosti s tím související. VOP obsahují i sdělení pro spotřebitele před uzavřením smlouvy dle § 1811 a § 1820 občanského zákoníku (NOZ).
Souhlas s těmito VOP dáváte zaškrtnutím příslušného políčka v závěru objednávkového formuláře. Pokud toto políčko zaškrtnete a následně odešlete vyplněný objednávkový formulář, stávají se VOP součástí smlouvy mezi námi uzavřené.
I. Důležité pojmy, osoby a definice
II. Sdělení pro spotřebitele před uzavřením Smlouvy (§ 1820 NOZ) III. Objednávka a uzavření Smlouvy
IV. Cena a její úhrada
V. Dodací podmínky
VI. Odstoupení od Smlouvy
VII. Práva z vadného plnění, reklamační řád
VIII. Závěrem
1. Web: Webem pro účely těchto VOP rozumíme webové stránky www.klinika-biorezonance.cz V textu VOP občas použijeme i pojem „Webové rozhraní“. Myslí se tím rovněž tyto webové stránky.
2. Služby: Jedná se o konzultace s biorezonancí s využitím přístrojů značky Bicom. Důležité upozornění: Upozorňujeme, že Služby nejsou poskytováním zdravotní péče ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb. o zdravotních službách. Biorezonance nenahrazuje zdravotní péči ani poradu s lékařem.
3. Poskytovatel: Služby poskytuje:
4. Klient: Klientem je každý, kdo s námi uzavře Smlouvu. Klientem může spotřebitel nebo jiná osoba.
5. Spotřebitel: Spotřebitelem se podle platných právních předpisů rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, prohlašujete tím, že Smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel. Dopad to má především na možnost odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodů a na nároky z odpovědnosti za vady a vyřizování reklamací.
6. Smlouva: Jedná se o smlouvu o poskytování Služeb, kterou spolu uzavíráme prostřednictvím Webu. Postup uzavírání Smlouvy je podrobně popsán níže v těchto VOP. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivovaná v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám. Smlouva je tvořena vaší objednávkou (vyplněným objednávkovým formulářem), a jejím přijetím z naší strany a těmito VOP. O uzavření Smlouvy vám zašleme e mailem písemné potvrzení.
7. Uzavření Smlouvy distančním způsobem: Smlouvu uzavíráme prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, tj. je uzavřena, aniž bychom se museli osobně potkat, neboť k jejímu uzavření využíváme Web a e-mail. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a na telefonní hovory) si jako Klient hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované Vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.
8. Spotřebitelská smlouva: Je to Smlouva, ve které jako Klient vystupuje Spotřebitel. Spotřebitel má ze zákona v mnoha případech výhodnější postavení než ostatní klienti. Pokud se některé právo týká pouze Spotřebitele, je to v těchto VOP výslovně uvedeno (tj. místo „Klient“ je uvedeno „Spotřebitel“).
9. Závaznost VOP: V závěru objednávkového formuláře, ještě před odesláním objednávky, dáváte svůj souhlas s VOP zaškrtnutím příslušného políčka. Tím se VOP stávají součástí Smlouvy a jsou jak pro nás, tak pro vás závazné. Při uzavírání Smlouvy prostřednictvím e mailu, dáváte souhlas s VOP prostřednictvím e-mailové komunikace.
10. Rozhodné právní předpisy: Jsou to platné právní předpisy, které se použijí na Smlouvu a vztah mezi námi z této smlouvy vzniklý. Jedná se zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších právních předpisů (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších právních předpisů. Pokud je v tomto textu na konkrétní §§ právních předpisů odkazováno, můžete si kliknutím zobrazit přímo jejich aktuální znění.
Jedná se o shrnutí informací dle § 1820 NOZ (pro smlouvy uzavírané distančně). Jde o informace, které najdete i na webu nebo se k vám dostanou v rámci naší komunikace, ale podle NOZ je musíte dostat i v textové podobě.
1. Údaje o hlavních vlastnostech Služeb nabízených na Webu jsou vždy uvedené přímo v popisu na Webu. Tam najdete informace o tom, co Služba zahrnuje, jak probíhá její realizace.
2. Údaje o naší totožnost, adresa sídla, telefonní číslo a adresu pro doručování elektronické pošty jsou v čl. I. odst. 3 VOP.
3. Cena Služeb je vždy uvedená v jejich popisu a jde o cenu konečnou, včetně daně z přidané hodnoty.
4. Služby lze zaplatit klasickým bankovním převodem nebo rychlým on-line bankovním převodem prostřednictvím bank uvedených v objednávkovém formuláři nebo on-line platební kartou VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro prostřednictvím platební brány The Pay anebo (kromě rezervačního poplatku) lze hradit i v hotovosti v místě poskytnutí Služby.
5. Pokud jde o odstoupení od Smlouvy, můžete jako Spotřebitel odstoupit během 14 dní od jejího uzavření. Ovšem pouze v případě, že již v této lhůtě nebyla na základě vaší žádosti Služba poskytnuta a byli jste před uzavřením Smlouvy o tomto informováni. Pokud bylo ve 14denní lhůtě pouze započato s poskytováním Služby na vaši žádost, nemůžete již odstoupit od Smlouvy ohledně té části služby, která již byla poskytnuta. Podrobnosti naleznete v čl. VI. VOP. Je-li odstoupení od Smlouvy možné, lze využít vzorový formulář, který tvoří přílohu VOP anebo odstoupit jakoukoli jinou formou tak, aby bylo zřejmé, od jaké Smlouvy Spotřebitel odstupuje a jaké Služby se odstoupení týká.
6. Spotřebitel má právo reklamovat vadnou Službu a tím uplatnit svá práva z vadného plnění. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. VII. VOP.
7. Vyřizování stížností, orgány dohledu a státního dozoru: Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě prosím na e-mailu uvedeném v čl. I. odst. 3 VOP. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad. Dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí především Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.
8. Mimosoudní vyřizování sporů Spotřebitelů: Pokud mezi námi a vámi jako Spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, máte právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/ consumers/odr/.
1. Klient objednává Služby přes webové rozhraní, tj. vyplněním objednávkového formuláře. Prezentace Služeb uvedená na Webu je informativního charakteru. Jako Poskytovatel nejsme povinni uzavřít Smlouvu.
2. POPIS SLUŽEB. Informace o Službách nabízených na Webu jsou vždy uvedené přímo v popisu dané služby na Webu. Na webu jsou uvedené informace o tom, co Služba zahrnuje, jak probíhá její realizace. Najdete zde i informace o tom, pro koho není služba určena. Důležité upozornění: Výslovně upozorňujeme, že biorezonanci nelze poskytovat těhotným ženám. Pokud byste tuto skutečnost nerespektovali a Službu přesto objednali, poskytnout vám ji nemůžeme.
3. OBJEDNÁVÁNÍ A UZAVÍRÁNÍ SMLOUVY PŘES OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁŘ NA WEBU: V objednávkovém formuláři jako Klient vyplníte jméno, příjmení nebo firmu, popř. IČ, DIČ, informace o objednávané Službě (kliknutím na vybranou položku, případně konkrétní variantu Služby, je-li jich nabízeno více), fakturační adresu, e-mail (na něj vám zašleme potvrzení přijetí objednávky a slouží i pro další komunikaci týkající se objednávky, telefonní kontakt (pro rychlou komunikaci v nutných případech) a vyberete způsob úhrady. Před odesláním objednávky máte možnost zadané údaje zkontrolovat a případně ještě opravit. Objednávku odešlete kliknutím na objednávací tlačítko pod objednávkou. Tím se současně zavazujete k platbě za objednané Služby. O přijetí e-mailu s vaší objednávkou vás budeme informovat e-mailem zaslaným na váš e-mail vyplněný při objednávce. Součástí tohoto e mailu je i text těchto VOP, potvrzení o uzavření smlouvy a faktura. Doručením potvrzení o přijetí objednávky je Smlouva uzavřena.
4. Pokud už dojde k uzavření Smlouvy, jakékoli změny uzavřené Smlouvy jsou možné jen na základě dohody mezi námi, případně můžete od Smlouvy odstoupit, pokud to zákon nebo tyto VOP umožňují.
5. V pochybnostech vás můžeme kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, takovou objednávkou se nadále nezabýváme.
7. Objednávat Služby na Webu je možné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Upozorňujeme, že výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti Webu v důsledku nutné údržby webu anebo v důsledku okolností, za které neodpovídáme, jako jsou výpadky připojení k internetové síti apod.
1. Cena je uvedena přímo na Webu. Je uvedena včetně daně s přidané hodnoty. Cena je platná po celou dobu, kdy je na Webu uvedená. Jde o cenu konečnou, nepřipočítávají se k ní žádné další náklady, platby, vyjma následujícího navýšení ceny. V případě požadavku na objednání na termín mimo termíny uvedené v rezervačním systému, je cena navýšena o 50 %, pokud se na poskytnutí Služby mimo termín v rezervačním systému spolu dohodneme.
2. Pro uzavřenou Smlouvu je rozhodující cena uvedená na Webu v okamžiku odeslání vaší objednávky (uvedená v odeslaném objednávkovém formuláři). Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webovém rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání cen) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsme povinni vám za takovou zjevně chybnou cenu Službu dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit. Dojde-li ke změně ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením z naší strany, platí cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.
3. Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, nejsme povinni vám rezervovat termín pro poskytnutí Služby, dokud neuhradíte rezervační poplatek ve výši 500 Kč. Rezervační poplatek se v případě realizace Služby plně započítává na cenu Služby.
Rezervační poplatek je možné uhradit následujícími způsoby:
• bezhotovostně bankovním převodem na náš bankovní účet: pokyny k platbě, v podobě faktury, obdržíte v mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a plnění co nejdříve dodáno.
• bezhotovostně online platební kartou nebo tzv. rychlým online bankovním převodem prostřednictvím platebního portálu. Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti ThePay.cz, s.r.o., IČ: 28135261, která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online
bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu uvedené společnosti. Tyto údaje s námi uvedená společnost nesdílí a nemáme k nim přístup.
Doplatek ceny (tj. částku rozdílu mezi celkovou cenou a zaplaceným rezervačním poplatkem) je možné uhradit následujícími způsoby:
• v hotovosti v místě realizace Služby,
• bezhotovostně online platební kartou přes platební terminál,
• bezhotovostně bankovním převodem na náš bankovní účet, je-li to mezi námi výslovně sjednáno (zejména u dlouhodobých Klientů).
Kupní cena se hradí v korunách českých.
5. SPLATNOST: Rezervační poplatek je splatný do 7 dnů od uzavření smlouvy. Upozorňujeme, že rezervační poplatek musí být vždy uhrazen ještě před poskytnutím Služby, resp. dokud není uhrazen, nemůžete si vybrat termín pro poskytnutí Služby. Pokyny k platbě i údaj o splatnosti naleznete přímo na faktuře. Poplatek je zaplacen v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na náš bankovní účet. Pokud zvolíte platbu kartou nebo rychlým bankovním převodem, jste na platební bránu k zadání platby přesměrováni obratem po odeslání objednávky. Doplatek ceny (tj. částka rozdílu mezi celkovou cenou a zaplaceným rezervačním poplatkem) je splatný bezprostředně po poskytnutí Služby, není-li výslovně mezi námi ujednáno jinak.
6. MOŽNOST PLATBY CENY VE SPLÁTKÁCH: Cenu Služby nelze platit ve splátkách. V. DODACÍ PODMÍNKY
1. Služby jsou realizovány osobně, v místě a v termínu, které jste si pro poskytnutí Služby vybrali při rezervaci termínu. Termín vybíráte z volných termínů v rezervačním formuláři, který je umístěný na Webu nebo na který vám zašleme odkaz e-mailem. Věnujte prosím pozornost výběru místa poskytnutí Služby, je-li v danou dobu možnost výběru mezi více místy.
2. V případě, že se nemůžete v daném termínu dostavit k poskytnutí Služby, je možné rezervovaný termín změnit, a to nejpozději týden před rezervovaným termínem.
Upozorňujeme však, že nový termín lze rezervovat jen na dobu, kdy máme volnou kapacitu. Změna termínu méně než týden před rezervovaným termínem je možná pouze na základě naší výslovné dohody. Po dohodě s námi je také možné, aby byl termín obsazený náhradníkem, tedy jinou osobou. V takovém případě se rezervační poplatek použije na úhradu části Služby, není-li výslovně dohodnuto jinak.
3. V případě, že by termín pro poskytnutí Služby byl zrušen z důvodů na naší straně, obdržíte do 14 dnů ode dne, kdy jsme vás o zrušení informovali, nejpozději však ode dne, kdy měla být Služba poskytnuta, zpět celou zaplacenou částku rezervačního poplatku, pokud se výslovně nedohodneme na použití platby na náhradní termín dle Vašeho výběru či na jiném řešení. Nebude-li dohodnuto jinak, bude Vám platba vrácena stejným způsobem, jako byla přijata.
2. Akceptací těchto VOP se zavazujete sdělit nám veškeré údaje, jež mají význam pro řádné poskytnutí Služby, tyto údaje poskytnout pravdivé, úplné a nezkreslené a neprodleně nám kdykoli po dobu trvání smlouvy sdělit, že došlo ke změnám těchto údajů a sdělit nové údaje, je-li to k řádnému poskytnutí Služby potřebné. Veškeré údaje sdělené při poskytování Služeb nebo v souvislosti s nimi jsou považované za důvěrné a zavazujeme se o nich zachovávat mlčenlivost. Je-li to s ohledem na charakter poskytované konzultace vhodné nebo stanovené zákonem, jsme oprávněni od vás požadovat poskytnutí potřebných údajů v písemné formě opatřené Vaším podpisem. Současně prosím respektujte, že Služby nelze poskytovat těhotným ženám. Pokud byste toto omezení nerespektovali, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. V takovém případě pak nevzniká právo na vrácení již zaplaceného plnění.
a) Změna termínu:
b) Zrušení termínu a vrácení zálohy:
Upozorňujeme, že termíny jsou obsazované dlouho dopředu a při zrušení krátce před termínem již nejsme schopni váš termín obsadit a na klinice jsou rezervované zdroje - terapeuti a technika.
1. Jste-li Spotřebitel, pak pokud na základě vaší výslovné žádosti jako Spotřebitele učiněné v textové podobě započneme s plněním ve 14denní lhůtě pro odstoupení od Smlouvy stanovené v § 1829 odst. 1 NOZ (tedy lhůty 14 dní od uzavření Smlouvy) a Služba bude v této lhůtě poskytnuta, pak v takovém případě nemáte právo od Smlouvy bez uvedení důvodů ve 14denní lhůtě odstoupit (§ 1837 písm. a) NOZ). Pokud by ve 14denní lhůtě pro odstoupení od Smlouvy byla splněna jen část Služeb (tj. pokud byste si objednávali Služby na více termínů) a od Smlouvy jste odstoupili, bude Vám vrácena jen poměrná část sjednané ceny (pokud jste už předtím předem uhradili cenu Služeb), resp. jste povinni uhradit poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od Smlouvy.
2. Postup při odstoupení: Jsou-li splněny podmínky pro možnost odstoupit od Smlouvy, je nutné, abyste odeslali odstoupení e-mailem nebo poštou na naši adresu uvedenou v čl. I. VOP nebo jiným zřejmým způsobem odstoupili (např. i zasláním SMS zprávy). Odstoupení můžete napsat (provést) úplně neformálně (ovšem musí být zřejmé, od jaké Smlouvy
odstupujete, případně jaké Služby se týká, pokud by se netýkalo veškerých současně zakoupených Služeb) anebo můžete vyplnit a poslat připravený formulář, který je přílohou VOP. V případě použití vzorového formuláře vám bez zbytečného odkladu potvrdíme jeho přijetí. Odstoupení nemusíte nijak odůvodňovat. Odstoupení musí být odstoupení učiněno (odesláno, pokud budete zasílat e-mailem nebo poštou) nejpozději 14. den po uzavření Smlouvy. Připojte, prosím, i údaj o volbě způsobu vrácení peněz, pokud je nechcete vrátit
stejným způsobem, jako jste platbu hradili, resp. u platby kartou údaj o bankovním účtu pro vrácení peněz.
3. Vrácení peněz: Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy vám vrátíme peníze, které jsme od vás přijali jako platbu za Služby (resp. pouze příslušnou část, pokud již část Služeb byla poskytnuta). Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste nám je uhradili, leda byste souhlasili s jiným způsobem platby, se kterým by pro vás nebyly spojeny další náklady.
4. Nesplnění podmínek pro odstoupení od Smlouvy bez udání důvodů: Pokud by v konkrétním případě došlo k tomu, že by Spotřebitel odstupoval od Smlouvy s odkazem na možnost odstoupit bez udání důvodů, ale přitom by některá z podmínek splněná nebyla (např. by bylo odstoupení učiněno později než ve 14denní lhůtě), Spotřebitele o této nemožnosti bez odkladu vyrozumíme.
6. Odstoupení od Smlouvy v ostatních případech, zrušení Smlouvy:
V případě, že by z Vaší strany nedošlo k úhradě celé ceny ani do 5 dnů po její splatnosti, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší. V případě, že jsem od Vás před tím obdržela částečnou platbu na cenu, vrátím Vám ji do 14 dnů od zrušení Smlouvy, nebude-li mezi námi výslovně dohodnuto jinak.
Jak Vy jako klient, tak já jako Poskytovatelka jsme dále oprávněni odstoupit od Smlouvy v případech stanovených zákonem nebo uvedených v těchto VOP.
V případě odstoupení od Smlouvy o poskytování digitálního obsahu jsem okamžikem účinnosti odstoupení vždy oprávněna i bez předchozího upozornění pozastavit nebo zrušit přístup do Vašeho uživatelského účtu a k zakoupenému Digitálnímu obsah, kterého se odstoupení týká. Vy jste pak povinni se zdržet dalšího užívání Digitálního obsahu. VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Důležité paragrafy, podle kterých se při reklamaci postupuje: Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právním i předpisy. Jde zejména o ustanovení § 1914 až 1925 NOZ.
2. Vady Služeb: Odpovídáme za dodání Služby v rozsahu, podobě a kvalitě mezi námi sjednané (tj. zejména odpovídající popisu na Webu a vlastnostem obvyklým). V případě, že je dodána vadná Služba, máte právo požadovat nápravu (odstranění) vady nebo slevu z ceny. V případě, že není odstranění vady možné anebo vadu včas neodstraním, máte právo požadovat slevu z ceny anebo od Smlouvy odstoupit.
3. Uplatnění reklamace:
Reklamaci, prosím, uplatněte bez zbytečného odkladu. Uplatnit reklamaci lze i zasláním prosté zprávy e-mailem, ze které je patrné kdo, co a z jakého důvodu reklamuje a jak navrhuje reklamaci vyřídit. Uvítáme, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či důkaz o uzavření smlouvy, popis reklamované vady a návrh řešení reklamace.
Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, v krajních případech nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se výslovně nedohodneme na delší lhůtě. O uplatnění a vyřízení reklamace vám poskytneme písemné potvrzení. Jste-li Spotřebitel, pak vás budeme v 30denní lhůtě i informovat o vyřízení reklamace, a to na kontaktní e-mail uvedený v potvrzení o převzetí reklamace. Leda byste nám poté sdělili pro účely této informace jiný kontaktní e-mail. V potvrzení o vyřízení reklamace pro Spotřebitele v souladu se zákonem na ochranu spotřebitele uvedeme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně
potvrzení o odstranění vady a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
4. Vrácení zaplacené ceny a poskytnutí slevy při uznané reklamaci:
Uznáme-li reklamaci jako oprávněnou a výsledkem má být sleva z již zaplacené ceny nebo vrácení ceny, bude vrácení provedeno stejným způsobem, jako jste hradili cenu (neuvedete-li jiný způsob, zejména platbu na konkrétní bankovní účet), a to nejpozději do 14 dnů od uznání reklamace.
1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Klienta ze smlouvy vyplývající.
2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem.
3. Tyto VOP jsou účinné od 1.9.2023.
4. VOP jsme oprávněni jednostranně měnit. Rozhodující je však vždy závazné to znění, které bylo účinné v době uzavření Smlouvy.
VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY SPOTŘEBITELEM
(Vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy dle § 1837 občanského zákoníku; podrobnosti najdete v článku VI. našich všeobecných obchodních podmínek. Odstoupení musí být odesláno nejpozději poslední den 14denní lhůty. Toto odstoupení může učinit pouze spotřebitel a pouze v případě, že je pro dané Služby odstoupení možné.)
Adresát:
• Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu těchto služeb:
Datum objednání (uzavření smlouvy):
Číslo objednávky (dobrovolné, ale umožní nám rychleji objednávku dohledat):
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
PRO PŘÍPAD, ŽE BYLA CENA HRAZENA KARTOU A NE PŘEVODEM Z BANKOVNÍHO ÚČTU A CHCETE PENÍZE VRÁTIT NA ÚČET:
Peníze mi vraťte na bankovní účet vedený u …………………….banky, číslo účtu:
Datum:
Podpis (pouze pokud je formulář zasílán v listinné podobě):
(*) Nehodící se škrtněte
© 2024 Klinika biorezonance | Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů | tel:702 019 151 | e-mail:info@klinika-biorezonance.cz