Všeobecné obchodní podmínky

platné od 1.9.2023

Vážení klienti, vážení zájemci o biorezonanci,

děkujeme Vám, že jste se přišli na tuto stránku seznámit s platným zněním Všeobecných  obchodních podmínek („VOP“) pro poskytování našich služeb v oblasti biorezonance  s využitím přístrojů Bicom. Ve VOP najdete pravidla pro poskytování služeb a vaše práva i  povinnosti s tím související. VOP obsahují i sdělení pro spotřebitele před uzavřením smlouvy  dle § 1811 a § 1820 občanského zákoníku (NOZ).

Souhlas s těmito VOP dáváte zaškrtnutím příslušného políčka v závěru objednávkového  formuláře. Pokud toto políčko zaškrtnete a následně odešlete vyplněný objednávkový  formulář, stávají se VOP součástí smlouvy mezi námi uzavřené.

OBSAH VOP:

I. Důležité pojmy, osoby a definice

II. Sdělení pro spotřebitele před uzavřením Smlouvy (§ 1820 NOZ) III. Objednávka a uzavření Smlouvy

IV. Cena a její úhrada

V. Dodací podmínky

VI. Odstoupení od Smlouvy

VII. Práva z vadného plnění, reklamační řád

VIII. Závěrem

I. DŮLEŽITÉ POJMY, OSOBY A DEFINICE

1. Web: Webem pro účely těchto VOP rozumíme webové stránky www.klinika-biorezonance.cz V textu VOP občas použijeme i pojem „Webové rozhraní“. Myslí se tím rovněž tyto webové  stránky.

2. Služby: Jedná se o konzultace s biorezonancí s využitím přístrojů značky Bicom. Důležité  upozornění: Upozorňujeme, že Služby nejsou poskytováním zdravotní péče ve smyslu zákona  č. 372/2011 Sb. o zdravotních službách. Biorezonance nenahrazuje zdravotní péči ani poradu  s lékařem.  

3. Poskytovatel: Služby poskytuje:

  • • Firma: Diamond Plus s.r.o.
  • • IČ: 06642144
  • • DIČ: 06642144
  • • Sídlo: Zámecká 211, 340 12 Měčín
  • • Provozovna: Sokolská 261/22, Pokratice, 412 01 Litoměřice
  • • Zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Plzni, sp.zn. C 35513 • Telefon: +420 702 019 151
  • • Mail: info@klinika-biorezonance.cz  
  • • Doručovat lze i datovou schránkou: ID m98v2zk

4. Klient: Klientem je každý, kdo s námi uzavře Smlouvu. Klientem může spotřebitel nebo jiná  osoba.

5. Spotřebitel: Spotřebitelem se podle platných právních předpisů rozumí fyzická osoba,  která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu  povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, prohlašujete tím, že  Smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel. Dopad to má především na možnost  odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodů a na nároky z odpovědnosti za vady a vyřizování  reklamací.

6. Smlouva: Jedná se o smlouvu o poskytování Služeb, kterou spolu uzavíráme  prostřednictvím Webu. Postup uzavírání Smlouvy je podrobně popsán níže v těchto VOP.  Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivovaná v elektronické podobě a není přístupná  třetím osobám. Smlouva je tvořena vaší objednávkou (vyplněným objednávkovým  formulářem), a jejím přijetím z naší strany a těmito VOP. O uzavření Smlouvy vám zašleme e mailem písemné potvrzení.

7. Uzavření Smlouvy distančním způsobem: Smlouvu uzavíráme prostřednictvím prostředků  komunikace na dálku, tj. je uzavřena, aniž bychom se museli osobně potkat, neboť k jejímu  uzavření využíváme Web a e-mail. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace  na dálku (zejména náklady na internetové připojení a na telefonní hovory) si jako Klient  hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované Vaším operátorem, resp. poskytovatelem  internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků  komunikace na dálku.

8. Spotřebitelská smlouva: Je to Smlouva, ve které jako Klient vystupuje Spotřebitel.  Spotřebitel má ze zákona v mnoha případech výhodnější postavení než ostatní klienti. Pokud  se některé právo týká pouze Spotřebitele, je to v těchto VOP výslovně uvedeno (tj. místo  „Klient“ je uvedeno „Spotřebitel“).

9. Závaznost VOP: V závěru objednávkového formuláře, ještě před odesláním objednávky,  dáváte svůj souhlas s VOP zaškrtnutím příslušného políčka. Tím se VOP stávají součástí Smlouvy a jsou jak pro nás, tak pro vás závazné. Při uzavírání Smlouvy prostřednictvím e mailu, dáváte souhlas s VOP prostřednictvím e-mailové komunikace.

10. Rozhodné právní předpisy: Jsou to platné právní předpisy, které se použijí na Smlouvu  a vztah mezi námi z této smlouvy vzniklý. Jedná se zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský  zákoník ve znění pozdějších právních předpisů (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je  Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění  pozdějších právních předpisů. Pokud je v tomto textu na konkrétní §§ právních předpisů  odkazováno, můžete si kliknutím zobrazit přímo jejich aktuální znění.

II. SDĚLENÍ PRO SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY (§1820 NOZ)

Jedná se o shrnutí informací dle § 1820 NOZ (pro smlouvy uzavírané distančně). Jde  o informace, které najdete i na webu nebo se k vám dostanou v rámci naší komunikace, ale  podle NOZ je musíte dostat i v textové podobě.

1. Údaje o hlavních vlastnostech Služeb nabízených na Webu jsou vždy uvedené přímo v  popisu na Webu. Tam najdete informace o tom, co Služba zahrnuje, jak probíhá její realizace.

2. Údaje o naší totožnost, adresa sídla, telefonní číslo a adresu pro doručování elektronické  pošty jsou v čl. I. odst. 3 VOP.

3. Cena Služeb je vždy uvedená v jejich popisu a jde o cenu konečnou, včetně daně z přidané  hodnoty.  

4. Služby lze zaplatit klasickým bankovním převodem nebo rychlým on-line bankovním  převodem prostřednictvím bank uvedených v objednávkovém formuláři nebo on-line  platební kartou VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro prostřednictvím platební brány  The Pay anebo (kromě rezervačního poplatku) lze hradit i v hotovosti v místě poskytnutí Služby.

5. Pokud jde o odstoupení od Smlouvy, můžete jako Spotřebitel odstoupit během 14 dní od  jejího uzavření. Ovšem pouze v případě, že již v této lhůtě nebyla na základě vaší žádosti Služba poskytnuta a byli jste před uzavřením Smlouvy o tomto informováni. Pokud bylo ve  14denní lhůtě pouze započato s poskytováním Služby na vaši žádost, nemůžete již odstoupit  od Smlouvy ohledně té části služby, která již byla poskytnuta. Podrobnosti naleznete v čl. VI.  VOP. Je-li odstoupení od Smlouvy možné, lze využít vzorový formulář, který tvoří přílohu VOP  anebo odstoupit jakoukoli jinou formou tak, aby bylo zřejmé, od jaké Smlouvy Spotřebitel  odstupuje a jaké Služby se odstoupení týká.

6. Spotřebitel má právo reklamovat vadnou Službu a tím uplatnit svá práva z vadného plnění.  Podrobnosti jsou uvedeny v čl. VII. VOP.

7. Vyřizování stížností, orgány dohledu a státního dozoru: Máte-li k uzavřené Smlouvě,  jejímu plnění či naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě prosím na e-mailu uvedeném  v čl. I. odst. 3 VOP. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je  příslušný živnostenský úřad. Dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů  provádí především Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů  dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými  stížnostmi.

8. Mimosoudní vyřizování sporů Spotřebitelů: Pokud mezi námi a vámi jako Spotřebitelem  dojde ke spotřebitelskému sporu, máte právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem  mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, Ústřední  inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1. Veškeré podrobnosti k  mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce:  www.coi.cz, www.adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu  pro řešení sporů on-line, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/ consumers/odr/.

III. OBJEDNÁVKA A JAK UZAVŘENÍ SMLOUVY

1. Klient objednává Služby přes webové rozhraní, tj. vyplněním objednávkového formuláře.  Prezentace Služeb uvedená na Webu je informativního charakteru. Jako Poskytovatel nejsme  povinni uzavřít Smlouvu.

2. POPIS SLUŽEB. Informace o Službách nabízených na Webu jsou vždy uvedené přímo  v popisu dané služby na Webu. Na webu jsou uvedené informace o tom, co Služba zahrnuje,  jak probíhá její realizace. Najdete zde i informace o tom, pro koho není služba určena.  Důležité upozornění: Výslovně upozorňujeme, že biorezonanci nelze poskytovat těhotným  ženám. Pokud byste tuto skutečnost nerespektovali a Službu přesto objednali, poskytnout  vám ji nemůžeme.  

3. OBJEDNÁVÁNÍ A UZAVÍRÁNÍ SMLOUVY PŘES OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁŘ NA WEBU:  V objednávkovém formuláři jako Klient vyplníte jméno, příjmení nebo firmu, popř. IČ, DIČ,  informace o objednávané Službě (kliknutím na vybranou položku, případně konkrétní  variantu Služby, je-li jich nabízeno více), fakturační adresu, e-mail (na něj vám zašleme  potvrzení přijetí objednávky a slouží i pro další komunikaci týkající se objednávky, telefonní  kontakt (pro rychlou komunikaci v nutných případech) a vyberete způsob úhrady. Před  odesláním objednávky máte možnost zadané údaje zkontrolovat a případně ještě opravit.  Objednávku odešlete kliknutím na objednávací tlačítko pod objednávkou. Tím se současně  zavazujete k platbě za objednané Služby. O přijetí e-mailu s vaší objednávkou vás budeme  informovat e-mailem zaslaným na váš e-mail vyplněný při objednávce. Součástí tohoto e mailu je i text těchto VOP, potvrzení o uzavření smlouvy a faktura. Doručením potvrzení  o přijetí objednávky je Smlouva uzavřena.

4. Pokud už dojde k uzavření Smlouvy, jakékoli změny uzavřené Smlouvy jsou možné jen  na základě dohody mezi námi, případně můžete od Smlouvy odstoupit, pokud to zákon nebo  tyto VOP umožňují.

5. V pochybnostech vás můžeme kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky  a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, takovou objednávkou se nadále nezabýváme.

7. Objednávat Služby na Webu je možné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Upozorňujeme, že  výjimečně může dojít k dočasné nedostupnosti Webu v důsledku nutné údržby webu anebo  v důsledku okolností, za které neodpovídáme, jako jsou výpadky připojení k internetové síti apod.

IV. CENA A JEJÍ ÚHRADA  

1. Cena je uvedena přímo na Webu. Je uvedena včetně daně s přidané hodnoty. Cena je  platná po celou dobu, kdy je na Webu uvedená. Jde o cenu konečnou, nepřipočítávají se k ní  žádné další náklady, platby, vyjma následujícího navýšení ceny. V případě požadavku na  objednání na termín mimo termíny uvedené v rezervačním systému, je cena navýšena o 50  %, pokud se na poskytnutí Služby mimo termín v rezervačním systému spolu dohodneme.

2. Pro uzavřenou Smlouvu je rozhodující cena uvedená na Webu v okamžiku odeslání vaší  objednávky (uvedená v odeslaném objednávkovém formuláři). Pokud by došlo ke zjevné  chybě při uvedení ceny na Webovém rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při  zadávání cen) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, pak nejsme povinni vám  za takovou zjevně chybnou cenu Službu dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému  potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně  chybné ceny, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit. Dojde-li ke změně ceny v době mezi  odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením z naší strany, platí cena platná v okamžiku  odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.

3. Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, nejsme povinni vám rezervovat termín pro  poskytnutí Služby, dokud neuhradíte rezervační poplatek ve výši 500 Kč. Rezervační poplatek  se v případě realizace Služby plně započítává na cenu Služby.  

ZPŮSOB PLATBY:  

Rezervační poplatek je možné uhradit následujícími způsoby:

• bezhotovostně bankovním převodem na náš bankovní účet: pokyny k platbě,  v podobě faktury, obdržíte v mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím,  nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle  spárována a plnění co nejdříve dodáno.

• bezhotovostně online platební kartou nebo tzv. rychlým online bankovním  převodem prostřednictvím platebního portálu. Platební metody jsou napojeny  na platební bránu společnosti ThePay.cz, s.r.o., IČ: 28135261, která poskytuje  zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online

bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému  bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu uvedené  společnosti. Tyto údaje s námi uvedená společnost nesdílí a nemáme k nim přístup.

Doplatek ceny (tj. částku rozdílu mezi celkovou cenou a zaplaceným rezervačním poplatkem)  je možné uhradit následujícími způsoby:

• v hotovosti v místě realizace Služby,

• bezhotovostně online platební kartou přes platební terminál,

• bezhotovostně bankovním převodem na náš bankovní účet, je-li to mezi námi  výslovně sjednáno (zejména u dlouhodobých Klientů).

Kupní cena se hradí v korunách českých.

5. SPLATNOST: Rezervační poplatek je splatný do 7 dnů od uzavření smlouvy. Upozorňujeme,  že rezervační poplatek musí být vždy uhrazen ještě před poskytnutím Služby, resp. dokud  není uhrazen, nemůžete si vybrat termín pro poskytnutí Služby. Pokyny k platbě i údaj o  splatnosti naleznete přímo na faktuře. Poplatek je zaplacen v okamžiku, kdy je příslušná  částka připsána na náš bankovní účet. Pokud zvolíte platbu kartou nebo rychlým bankovním  převodem, jste na platební bránu k zadání platby přesměrováni obratem po odeslání  objednávky. Doplatek ceny (tj. částka rozdílu mezi celkovou cenou a zaplaceným rezervačním  poplatkem) je splatný bezprostředně po poskytnutí Služby, není-li výslovně mezi námi  ujednáno jinak.  

6. MOŽNOST PLATBY CENY VE SPLÁTKÁCH: Cenu Služby nelze platit ve splátkách. V. DODACÍ PODMÍNKY

1. Služby jsou realizovány osobně, v místě a v termínu, které jste si pro poskytnutí Služby  vybrali při rezervaci termínu. Termín vybíráte z volných termínů v rezervačním formuláři,  který je umístěný na Webu nebo na který vám zašleme odkaz e-mailem. Věnujte prosím  pozornost výběru místa poskytnutí Služby, je-li v danou dobu možnost výběru mezi více  místy.  

2. V případě, že se nemůžete v daném termínu dostavit k poskytnutí Služby, je možné  rezervovaný termín změnit, a to nejpozději týden před rezervovaným termínem.

Upozorňujeme však, že nový termín lze rezervovat jen na dobu, kdy máme volnou kapacitu.  Změna termínu méně než týden před rezervovaným termínem je možná pouze na základě  naší výslovné dohody. Po dohodě s námi je také možné, aby byl termín obsazený  náhradníkem, tedy jinou osobou. V takovém případě se rezervační poplatek použije na  úhradu části Služby, není-li výslovně dohodnuto jinak.

3. V případě, že by termín pro poskytnutí Služby byl zrušen z důvodů na naší straně, obdržíte  do 14 dnů ode dne, kdy jsme vás o zrušení informovali, nejpozději však ode dne, kdy měla  být Služba poskytnuta, zpět celou zaplacenou částku rezervačního poplatku, pokud se  výslovně nedohodneme na použití platby na náhradní termín dle Vašeho výběru či na jiném  řešení. Nebude-li dohodnuto jinak, bude Vám platba vrácena stejným způsobem, jako byla  přijata.  

2. Akceptací těchto VOP se zavazujete sdělit nám veškeré údaje, jež mají význam pro řádné  poskytnutí Služby, tyto údaje poskytnout pravdivé, úplné a nezkreslené a neprodleně nám  kdykoli po dobu trvání smlouvy sdělit, že došlo ke změnám těchto údajů a sdělit nové údaje,  je-li to k řádnému poskytnutí Služby potřebné. Veškeré údaje sdělené při poskytování Služeb  nebo v souvislosti s nimi jsou považované za důvěrné a zavazujeme se o nich zachovávat  mlčenlivost. Je-li to s ohledem na charakter poskytované konzultace vhodné nebo stanovené  zákonem, jsme oprávněni od vás požadovat poskytnutí potřebných údajů v písemné formě  opatřené Vaším podpisem. Současně prosím respektujte, že Služby nelze poskytovat  těhotným ženám. Pokud byste toto omezení nerespektovali, jsme oprávněni od uzavřené  Smlouvy odstoupit. V takovém případě pak nevzniká právo na vrácení již zaplaceného plnění.

V. DODACÍ PODMÍNKY

  1. Služby jsou realizovány osobně, v místě a v termínu, které jste si pro poskytnutí Služby vybrali při rezervaci termínu. Termín vybíráte z volných termínů v rezervačním formuláři, který je umístěný na Webu nebo na který vám zašleme odkaz e-mailem. Věnujte prosím pozornost výběru místa poskytnutí Služby, je-li v danou dobu možnost výběru mezi více místy.
  2. V případě, že se nemůžete v daném termínu dostavit k poskytnutí Služby, je možné rezervovaný termín změnit nebo zrušit za následujících podmínek:

a) Změna termínu:

  • Změnu termínu lze provést nejpozději týden před rezervovaným termínem.
  • Upozorňujeme však, že nový termín lze rezervovat jen na dobu, kdy máme volnou kapacitu.
  • Změna termínu méně než týden před rezervovaným termínem je možná pouze na základě naší výslovné dohody.

b) Zrušení termínu a vrácení zálohy:

  • Pokud zrušíte schůzku nejméně týden před dohodnutým termínem, máte nárok na plné vrácení zálohy.
  • Alternativně si můžete do týdne před dohodnutým termínem vybrat jiný vhodný termín místo vrácení zálohy.
  • Při zrušení schůzky méně než týden před termínem nebude záloha vrácena.

Upozorňujeme, že termíny jsou obsazované dlouho dopředu a při zrušení krátce před termínem již nejsme schopni váš termín obsadit a na klinice jsou rezervované zdroje - terapeuti a technika.

  1. Po dohodě s námi je také možné, aby byl termín obsazený náhradníkem, tedy jinou osobou. V takovém případě se rezervační poplatek použije na úhradu části Služby, není-li výslovně dohodnuto jinak.
  2. V případě, že by termín pro poskytnutí Služby byl zrušen z důvodů na naší straně, obdržíte do 14 dnů ode dne, kdy jsme vás o zrušení informovali, nejpozději však ode dne, kdy měla být Služba poskytnuta, zpět celou zaplacenou částku rezervačního poplatku, pokud se výslovně nedohodneme na použití platby na náhradní termín dle Vašeho výběru či na jiném řešení. Nebude-li dohodnuto jinak, bude Vám platba vrácena stejným způsobem, jako byla přijata.
  3. Akceptací těchto VOP se zavazujete sdělit nám veškeré údaje, jež mají význam pro řádné poskytnutí Služby, tyto údaje poskytnout pravdivé, úplné a nezkreslené a neprodleně nám kdykoli po dobu trvání smlouvy sdělit, že došlo ke změnám těchto údajů a sdělit nové údaje, je-li to k řádnému poskytnutí Služby potřebné. Veškeré údaje sdělené při poskytování Služeb nebo v souvislosti s nimi jsou považované za důvěrné a zavazujeme se o nich zachovávat mlčenlivost. Je-li to s ohledem na charakter poskytované konzultace vhodné nebo stanovené zákonem, jsme oprávněni od vás požadovat poskytnutí potřebných údajů v písemné formě opatřené Vaším podpisem. Současně prosím respektujte, že Služby nelze poskytovat těhotným ženám. Pokud byste toto omezení nerespektovali, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. V takovém případě pak nevzniká právo na vrácení již zaplaceného plnění.

 

VI. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

1. Jste-li Spotřebitel, pak pokud na základě vaší výslovné žádosti jako Spotřebitele učiněné  v textové podobě započneme s plněním ve 14denní lhůtě pro odstoupení od Smlouvy  stanovené v § 1829 odst. 1 NOZ (tedy lhůty 14 dní od uzavření Smlouvy) a Služba bude v této  lhůtě poskytnuta, pak v takovém případě nemáte právo od Smlouvy bez uvedení důvodů ve  14denní lhůtě odstoupit (§ 1837 písm. a) NOZ). Pokud by ve 14denní lhůtě pro odstoupení od  Smlouvy byla splněna jen část Služeb (tj. pokud byste si objednávali Služby na více termínů) a  od Smlouvy jste odstoupili, bude Vám vrácena jen poměrná část sjednané ceny (pokud jste už  předtím předem uhradili cenu Služeb), resp. jste povinni uhradit poměrnou část sjednané  ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od Smlouvy.

2. Postup při odstoupení: Jsou-li splněny podmínky pro možnost odstoupit od Smlouvy, je  nutné, abyste odeslali odstoupení e-mailem nebo poštou na naši adresu uvedenou v čl. I.  VOP nebo jiným zřejmým způsobem odstoupili (např. i zasláním SMS zprávy). Odstoupení  můžete napsat (provést) úplně neformálně (ovšem musí být zřejmé, od jaké Smlouvy  

odstupujete, případně jaké Služby se týká, pokud by se netýkalo veškerých současně  zakoupených Služeb) anebo můžete vyplnit a poslat připravený formulář, který je přílohou  VOP. V případě použití vzorového formuláře vám bez zbytečného odkladu potvrdíme jeho  přijetí. Odstoupení nemusíte nijak odůvodňovat. Odstoupení musí být odstoupení učiněno  (odesláno, pokud budete zasílat e-mailem nebo poštou) nejpozději 14. den po uzavření  Smlouvy. Připojte, prosím, i údaj o volbě způsobu vrácení peněz, pokud je nechcete vrátit

stejným způsobem, jako jste platbu hradili, resp. u platby kartou údaj o bankovním účtu pro  vrácení peněz.

3. Vrácení peněz: Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy vám vrátíme peníze, které  jsme od vás přijali jako platbu za Služby (resp. pouze příslušnou část, pokud již část Služeb  byla poskytnuta). Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste nám je uhradili, leda  byste souhlasili s jiným způsobem platby, se kterým by pro vás nebyly spojeny další náklady.

4. Nesplnění podmínek pro odstoupení od Smlouvy bez udání důvodů: Pokud by  v konkrétním případě došlo k tomu, že by Spotřebitel odstupoval od Smlouvy s odkazem  na možnost odstoupit bez udání důvodů, ale přitom by některá z podmínek splněná nebyla  (např. by bylo odstoupení učiněno později než ve 14denní lhůtě), Spotřebitele o této  nemožnosti bez odkladu vyrozumíme.  

6. Odstoupení od Smlouvy v ostatních případech, zrušení Smlouvy:

 V případě, že by z Vaší strany nedošlo k úhradě celé ceny ani do 5 dnů po její splatnosti,  Smlouva se uplynutím této lhůty ruší. V případě, že jsem od Vás před tím obdržela částečnou  platbu na cenu, vrátím Vám ji do 14 dnů od zrušení Smlouvy, nebude-li mezi námi výslovně  dohodnuto jinak.

 Jak Vy jako klient, tak já jako Poskytovatelka jsme dále oprávněni odstoupit od Smlouvy  v případech stanovených zákonem nebo uvedených v těchto VOP.

 V případě odstoupení od Smlouvy o poskytování digitálního obsahu jsem okamžikem  účinnosti odstoupení vždy oprávněna i bez předchozího upozornění pozastavit nebo zrušit  přístup do Vašeho uživatelského účtu a k zakoupenému Digitálnímu obsah, kterého se  odstoupení týká. Vy jste pak povinni se zdržet dalšího užívání Digitálního obsahu. VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMAČNÍ ŘÁD

1. Důležité paragrafy, podle kterých se při reklamaci postupuje: Práva vznikající z vadného  plnění se řídí platnými právním i předpisy. Jde zejména o ustanovení § 1914 až 1925 NOZ.  

2. Vady Služeb: Odpovídáme za dodání Služby v rozsahu, podobě a kvalitě mezi námi  sjednané (tj. zejména odpovídající popisu na Webu a vlastnostem obvyklým). V případě, že je  dodána vadná Služba, máte právo požadovat nápravu (odstranění) vady nebo slevu z ceny. V  případě, že není odstranění vady možné anebo vadu včas neodstraním, máte právo  požadovat slevu z ceny anebo od Smlouvy odstoupit.

3. Uplatnění reklamace:

 Reklamaci, prosím, uplatněte bez zbytečného odkladu. Uplatnit reklamaci lze i zasláním  prosté zprávy e-mailem, ze které je patrné kdo, co a z jakého důvodu reklamuje a jak  navrhuje reklamaci vyřídit. Uvítáme, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či důkaz o uzavření  smlouvy, popis reklamované vady a návrh řešení reklamace.

 Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, v krajních případech nejpozději do 30 dnů  ode dne uplatnění reklamace, pokud se výslovně nedohodneme na delší lhůtě. O uplatnění  a vyřízení reklamace vám poskytneme písemné potvrzení. Jste-li Spotřebitel, pak vás budeme  v 30denní lhůtě i informovat o vyřízení reklamace, a to na kontaktní e-mail uvedený  v potvrzení o převzetí reklamace. Leda byste nám poté sdělili pro účely této informace jiný  kontaktní e-mail. V potvrzení o vyřízení reklamace pro Spotřebitele v souladu se zákonem  na ochranu spotřebitele uvedeme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně

potvrzení o odstranění vady a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

4. Vrácení zaplacené ceny a poskytnutí slevy při uznané reklamaci:

 Uznáme-li reklamaci jako oprávněnou a výsledkem má být sleva z již zaplacené ceny nebo  vrácení ceny, bude vrácení provedeno stejným způsobem, jako jste hradili cenu (neuvedete-li  jiný způsob, zejména platbu na konkrétní bankovní účet), a to nejpozději do 14 dnů od uznání  reklamace.

X. ZÁVĚREM

1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Klienta  ze smlouvy vyplývající.

2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem.

3. Tyto VOP jsou účinné od 1.9.2023.

4. VOP jsme oprávněni jednostranně měnit. Rozhodující je však vždy závazné to znění, které  bylo účinné v době uzavření Smlouvy.

VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY SPOTŘEBITELEM

(Vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy dle § 1837  občanského zákoníku; podrobnosti najdete v článku VI. našich všeobecných obchodních podmínek.  Odstoupení musí být odesláno nejpozději poslední den 14denní lhůty. Toto odstoupení může učinit  pouze spotřebitel a pouze v případě, že je pro dané Služby odstoupení možné.)

 

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát:

  • • Firma: Diamond Plus s.r.o.
  • • IČ: 06642144
  • • DIČ: 06642144
  • • Sídlo: Zámecká 211, 340 12 Měčín
  • • Provozovna: Sokolská 261/22, Pokratice, 412 01 Litoměřice
  • • E-mail: info@klinika-biorezonance.cz

• Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu těchto služeb:

Datum objednání (uzavření smlouvy):

Číslo objednávky (dobrovolné, ale umožní nám rychleji objednávku dohledat):

Moje jméno a příjmení:

Moje adresa:

PRO PŘÍPAD, ŽE BYLA CENA HRAZENA KARTOU A NE PŘEVODEM Z BANKOVNÍHO ÚČTU A CHCETE  PENÍZE VRÁTIT NA ÚČET:

Peníze mi vraťte na bankovní účet vedený u …………………….banky, číslo účtu:  

Datum:

Podpis (pouze pokud je formulář zasílán v listinné podobě):

(*) Nehodící se škrtněte

© 2024 Klinika biorezonance | Obchodní podmínky  |  Ochrana osobních údajů | tel:702 019 151 | e-mail:info@klinika-biorezonance.cz